Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~metamfetamina | użytkownik

imię i nazwiskoirmina adres zarejestrowany08.07.2008 @18:52:49 ostatnio na stronie14.03.2012 @16:34:58

'grzeczne dziewczyny słuchają radia
kochają słodką muzyke,
złe wolą słuchać starych winyli
rock&roll zmarnował im życie (...)
Grzeczne dziewczyny nie przeklinają
i lubią chodzić do szkoły
złe przeklinają, palą i piją
w ich oczach uśmiech jest wesoły
Grzeczne smakują jak tani cukierek
są słodkie i nic poza tym
złe są dzikie ogniste i wściekłe
i kochać jak nikt potrafią'
The Analogs
_____

Artyzm nie ma swoich wymogów.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty28 komentarze727 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ruda666    05.07.2009 @19:53:53
ja czasem za szybko pisze i klawiatura nie nadąża albo wciskam litery obok której chciałam ;]
_______
" Ignorance is your new best friend!! " ;/
~ruda666    05.07.2009 @19:51:40
mam takie same małe problemiki :P
_______
" Ignorance is your new best friend!! " ;/
~ruda666    05.07.2009 @19:46:09
"słabszy sprzęt" to znaczy według mnie taki aparat który ma swoje granice wytrwałości/pracy
dziękuję za miły komentarz...
ostatnio edytowane: 2009-07-05 19:46:31
_______
" Ignorance is your new best friend!! " ;/
~TReS    05.07.2009 @19:39:37
_______
Analog
~andrzej5551987    09.06.2009 @10:42:00
dziekowac !
_______
Nie dziękuj za komentarz, zapraszam do galerii
http://andrzej5551987.digart.pl/
~5sekund    30.05.2009 @17:17:59
dzięki ; )
~malers    26.05.2009 @14:38:35
dziekuje pozdrawiam
_______
NIKON RULEEEZ
~gostan    25.05.2009 @21:36:33
Miło, że podobał ci się mój ostatni obrazek, na którym jednak nic nie jest przepalone. Pozdrawiam serdecznie.
~FOT7976    16.05.2009 @14:06:41
dziaaaaa za opisik. pozdro!!!
_______
serdecznie zapraszam do mnie
~vadis    16.05.2009 @11:02:35
dziękować
_______

~Brunatny91    13.05.2009 @21:29:30
Serio? oO'
Dziękuję
ostatnio edytowane: 2009-05-13 21:30:11
~pypek    13.05.2009 @21:15:42
++
_______
Dostaniesz w PYSK jak klikniesz. http://pypek.digart.pl/
~alan666    13.05.2009 @21:04:37
a dziekuje
~maykster    12.05.2009 @20:46:45
Dziękuję za komentarz i zapraszam do oceniania całej galerii
~kerrtoip    12.05.2009 @18:51:42
aj chyba rzeczywiście pomyliłem pzdr
~kerrtoip    12.05.2009 @18:47:23
ale ja chcialem zeby byla zakurzona tydzien jak w kącie trzymalem heh
~vadis    30.04.2009 @23:17:27
jesteś u mnie w poleconych
pozdrawiam.
_______

~vadis    03.03.2009 @10:00:04
tak, zdarza :D
_______

~moniczka15    27.02.2009 @18:20:19
dzięki
_______
Kiedy przebywasz w ciemnościach, spójrz w górę.
Tam czeka na ciebie słońce.
Ono nie omija nikogo.
Ciebie też nie ominie, jeśli nie schowasz się w cień.
~majka827    17.02.2009 @19:30:56
oo. czeeeść xD nie wiedziałam ze digarta masz
_______
Żyj marzeniami!
~ascendancy    17.02.2009 @14:24:15
ho, ho ;D mamy podobny gust muzyczny ;p ja też kocham 'kroniki wampirów' ;]
pozdrawiam i poobserwuje sobie, bo galeria całkiem ciekawa ;]
~magnolja    17.02.2009 @14:19:59
dziki za krytykę....nstępnym razem przyłożę się do tego oka :D
~allya    17.02.2009 @12:41:43
bo to dział "handmade" a nie "foto", nie miałam czasu zająć się wtedy robieniem dobrego zdjęcia
~Pulsatillavulgaris    17.02.2009 @12:25:39
cieszę się na taki odbiór
_______
"Nikt nie może powiedziec niczego o tobie. Cokolwiek ludzie mówią, mówią to o sobie"
~marmin    16.02.2009 @18:36:29
Dzięki i pozdrawiam...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt